miercuri, 25 februarie 2009

Carnavalul Zapezii

Fiindca tot e vremea carnavalurilor, in acest week-end am participat cu Tip-til-ul (sau cu elefanteii, dupa cum am fost porecliti de catre organizatori) la Carnavalul Zapezii, organizat de MDM. Dupa ce am parcurs o orientare "surpriza" plina de probe, care mai de care mai haioase,a venit mult asteptatul carnaval. Ei bine, fiindca aici vroiam sa ajung, pot sa spun ca am fost impresionata de costumatia participantilor , care s-au pregatit temeinic pentru aceasta "serata". Am avut cavaleri, vrajitori, pirati, am avut-o si pe mama vitrega a Albei ca Zapada, o ceata de spiridusi, o Cleopatra,o tiganca, o araboaica,nu ne-alipsit nici papa si nici fortele de ordine, nici macar vampiri (feminizati ce-i drept) , doctori, bebei, l-am avut chiar si pe omul tinichea (pentru cei care au urmarit Dhorothy cand erau mici, nu le va fi greu sa si-l aminteasca), regnul animal fiind si el prezent prin: iepuri,pisici,ursuleti. Am avut chiar si marinarite, cowboy si nelipsitii dracusori.
Dar mai bine las pozele sa vorbeasca de la sine:












Un comentariu:

Anonim spunea...

vas cu ce era costumat? era peter pan sau zana maseluta :)